Open the menu

Wat zijn de belangrijkste oriëntatiebronnen in de Duitse bouw- en installatiesector?

Auteur: Henri Busker | Datum: 25-05-16

Veel Nederlandse marketeers uit onze sector kijken graag verder dan hun eigen land. Er wordt dan ook veel gekeken naar onze grootste handelspartner Duitsland. Onze collega’s van BauInfoConsult hebben onderzocht wat voor de Duitse architecten, aannemers B&U, installateurs, schilders en afbouwers de belangrijkste oriëntatiebronnen zijn. Wilt u weten: – wat het aandeel is van online media binnen de oriëntatiebronnen? – in welke mate er professioneel gebruik gemaakt wordt van diverse...

Meer informatie

In Nederland zijn er veel digital natives. Hoe zit dat met de architect?

Auteur: Jeroen de Gruijl | Datum: 25-05-16

Steeds meer Nederlanders zijn digital natives. Uit verschillende onderzoeken is gebleken dat Nederland voorop loopt wat betreft het social media gebruik. Ook zakelijk wordt er steeds meer gebruik gemaakt van social media en online informatiebronnen. Iedereen kent het natuurlijk wel, een mailbox vol met ongelezen digitale nieuwsbrieven. Op vrijdag, wanneer het weekend wel erg dichtbij komt en de concentratie soms ver te zoeken is, bekijk ik kort enkele nieuwsbrieven die...

Meer informatie

Presentatie USP tijdens de BIM Praktijkdag

Auteur: Henri Busker | Datum: 29-04-16

Building Information Modelling is één van de belangrijkste ontwikkelingen binnen de bouw-, vastgoed- en installatiewereld. Onlangs gaf USP Marketing Consultancy een presentatie tijdens de derde BIM Praktijkdag. In deze presentatie gaf Henri Busker een korte update hoe Nederlandse architecten, aannemers en installateurs tegen dit onderwerp aankijken vanuit een nationaal en internationaal perspectief. Wilt u zijn presentatie inzien, klik dan op de volgende link. Hier zijn ook andere presentaties van deze...

Meer informatie
Scroll To Top