Rapport beoordeling positionering bouwmarkten

De Nederlandse DHZ-markt is met ruim 1.000 vestigen behoorlijk verzadigd. Een goede positionering is van groot belang om in een verzadigde markt succesvol te zijn. De vragen hierbij zijn natuurlijk of de consument de positionering van de DHZ-retailer ziet en zijn of haar voorkeurs aankoopplaats daarop aanpast? Om hier inzicht in te geven heeft USP Marketing Consultancy meer dan 1.000 consumenten gevraagd bij welke bouwmarkten zij aankopen doen en hoe zij de vijf grote DHZ-retailers (Gamma, Karwei, Praxis, Formido & Hornbach) beoordelen op vijf belangrijke aspecten: Bereikbaarheid, beleving, prijs, kwaliteit en service.

<p>Learn more?<br>Please contact Reinier Zuydgeest</p>

Learn more?
Please contact Reinier Zuydgeest
or Geert-Jan Ariƫs

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

aries@usp-mc.nlLinkedIn

Learn more?
Please contact Reinier Zuydgeest

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

<p>Learn more?<br>Please contact Reinier Zuydgeest</p>