Digitale klantenpanels ondersteunen eisen nieuwe woningwet

Wiebe de Ridder

Door Wiebe de Ridder
28 okt 2015

Corporaties zijn sinds 1 juli 2015, volgens de nieuwe woningwet, verplicht om huurders meer te betrekken bij hun beleid en bij het maken van prestatieafspraken. Dat vraagt veel van huurders, maar ook van corporaties. Traditionele participatievormen werken vaak niet meer goed, wat niet wil zeggen dat huurders niet willen participeren. Het geeft vooral aan dat de huidige huurders op andere manieren willen participeren. Een digitaal klantenpanel kan dan een waardevolle aanvullende participatievorm zijn. Een digitaal panel kan op een zeer eenvoudige wijze en op korte termijn worden opgezet, tegen relatief lage kosten.

klantenpanel defin

USP kan u van dienst zijn met advies over de opzet van een klantenpanel, maar USP kan ook het volledige beheer van het klantenpanel voor u verzorgen. Klik hier voor meer informatie over klantenpanels en wat USP daarin voor u kan betekenen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:USP Marketing Consultancy Claudie Wels, Consultant Telefoon: 010-2066900 E-mail: wels@usp-mc.nl Discussieer mee op de LinkedIn-group 'Corporatie & Beleid'Volg 'USP voor Corporaties' op Twitter