Digitale klantenpanels ondersteunen eisen nieuwe woningwet
Corporaties zijn sinds 1 juli 2015, volgens de nieuwe woningwet, verplicht om huurders meer te betrekken bij hun beleid en bij het maken van prestatieafspraken. Dat vraagt veel van huurders, maar ook van corporaties. Traditionele participatievormen werken vaak niet meer goed, wat niet wil zeggen dat huurders niet willen participeren. Het geeft vooral aan dat de huidige huurders op andere manieren willen participeren. Een digitaal klantenpanel kan dan een waardevolle aanvullende participatievorm zijn. Een digitaal panel kan op een zeer eenvoudige wijze en op korte termijn worden opgezet, tegen relatief lage kosten.
USP kan u van dienst zijn met advies over de opzet van een klantenpanel, maar USP kan ook het volledige beheer van het klantenpanel voor u verzorgen. Klik hier voor meer informatie over klantenpanels en wat USP daarin voor u kan betekenen.

Meer weten?
Neem contact op met Veerle Forschelen-Janssen
of Gerwin Sjollema

Meer weten?
Neem contact op met Veerle Forschelen-Janssen

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Gerwin Sjollema

Gerelateerd nieuws
-
Verschuiving generatie schilders vraagt om een verandering in marke...
Mediagebruik, online oriƫntatie en koopgedrag Afgezien van het effect op het tekort aan arbeidskrachten za... Lees meer
-
Een derde van de Europese architecten ondervindt een tekort aan arb...
Tekort aan arbeidskrachtenOm een beter inzicht te krijgen in deze ontwikkeling hebben we in het Q2-rapport ... Lees meer
-
Gevraagde diensten van installateurs aan fabrikanten geven belangri...
European Mechanical Installation Monitor Q1 2019 Deze trends werden opnieuw weerspiegeld in de resultaten ... Lees meer