Keuken Marketing Platform

Het platform voor de keuken marketeer, met cijfers uit de keukenmarkt, netwerk bijeenkomsten en het delen van uw visie met sectorgenoten. Wilt u zich aansluiten bij het KMP of meer informatie? Neem dan contact op met Reinier Zuydgeest of Geert-Jan Ariës.

USP Marketing Consultancy voert al een aantal jaar het Keuken Monitor onderzoek uit, waarbij consumenten worden bevraagd over hun keuken, apparatuur en onderdelen aankopen. Naar aanleiding van vragen uit de sector heeft USP sinds 2018 het Keuken Marketing Platform opgericht. Hierbinnen worden strategische marketingvraagstukken behandeld en kan een relatienetwerk worden opgebouwd om het eigen marketingbeleid te benchmarken en ervaringen te delen. Wat houdt dit concreet in?

Rapport

In de USP Keuken Monitor wordt elk halfjaar de volledige keukenmarkt in kaart gebracht. Doel van het onderzoek is om tot eenduidige en complete keukenbranchecijfers te komen die zowel voor retailers en fabrikanten van keukens en keukenapparatuur relevant zijn. Onderwerpen die worden behandeld zijn onder andere de marktontwikkeling, keukenaankopen, aankoopplaatsen, oriëntatie en aankoopplannen. 

Groepsdiscussie

USP organiseert 1x per jaar een groepsdiscussie met consumenten om de vragen die u heeft voor te kunnen leggen aan uw (potentiële) klanten. Een groepsdiscussie is met name geschikt om al uw (marketing) ideeën te testen.

Presentatie
USP zal een presentatie voor het MT van uw organisatie geven over de bevindingen die voort zijn gekomen uit het halfjaarlijkse onderzoek. 

Kennissessie

Eén keer per jaar organiseert USP een kennissessie voor de leden van het platform. Hierbij worden marktcijfers gepresenteerd en wordt een expert-spreker uitgenodigd om u over een bepaald thema meer informatie te verschaffen.

Strategiesessie

Het Keuken Monitor Platform werkt samen met Michiel Damhuis, een ervaren marketeer uit de sector. Hij heeft onder andere gewerkt bij ATAG en Bribus en heeft sinds 2016 zijn eigen bedrijf waarbij hij de keukensector voorziet van marketing consultancy. Tijdens een sessie van één dag met Michiel Damhuis helpt hij u de cijfers in concrete betekenis om te zetten: wat moet u doen op basis van deze cijfers? Wat betekent het voor uw (deel)markt en welke richting en positie moet u kiezen?

Binnen het KMP biedt USP twee pakketten aan:

KMP Full Member - €7.500

Wanneer u Full Member van het platform wordt, ontvangt u twee keer per jaar een compleet rapport met onder andere de marktomvang, het aantal aankopen, het type en merk producten en de aankoopkanalen voor u inzichtelijk gemaakt. Tevens organiseert USP een groepsdiscussie met consumenten, krijgt u een presentatie bij u op locatie, kunt u meedoen aan een kennissessie en bent u van harte welkom bij een strategiesessie met een zeer ervaren marketeer uit de sector.

KMP Light Member - €2.750

Wanneer u Light Member van het platform wordt, ontvangt u 1 keer per jaar een korte versie van het rapport. Ook bent u welkom bij de groepsdiscussie met consumenten. Tegen een meerprijs kunt u tevens deelnemen aan de kennissessie en de strategiesessie. 

<p>
	Heeft u een vraag?
<br>
	Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>

Heeft u een vraag?
Neem contact op met Reinier Zuydgeest
of Geert-Jan Ariës

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

aries@usp-mc.nlLinkedIn

<p>Heeft u een vraag? <br>Neem contact op met Geert-Jan Ariës</p>
<p></p>

Heeft u een vraag?
Neem contact op met Reinier Zuydgeest

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

<p>
	Heeft u een vraag?
<br>
	Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>

Heeft u een vraag? 
Neem contact op met Geert-Jan Ariës

aries@usp-mc.nlLinkedIn

<p>Heeft u een vraag? <br>Neem contact op met Geert-Jan Ariës</p>
<p></p>
Terug naar overzicht