5 jaar Aedes Benchmark: Verbeteren gaat niet vanzelf

De vorige week stond voor veel corporaties in het teken van de resultaten van de Aedes Benchmark, dit jaar de 5de editie.

USP Marketing Consultancy verzorgt voor een groot aantal corporaties de data van het huurdersoordeel en het onderdeel onderhoud & verbetering. Waar op andere onderwerpen wellicht de titel van het Aedes Brancherapport (weten is verbeteren) meer van toepassing is, is dit wat ons betreft niet op het onderdeel van huurderstevredenheid. Dit blijkt ook uit de cijfers, deze stabiliseren. Dit wil niet zeggen dat ze niet goed zijn, een gemiddeld cijfer van een 7,5 is gewoon netjes. Er blijft echter altijd ruimte voor verbetering. Meten is weten, maar betekent niet automatisch verbeteren. Daarvoor is meer nodig, namelijk een diepere analyse van het proces en het achterhalen van kwalitatieve verbeterpunten, intern binnen de organisatie en extern richting de huurder. USP kan u daarbij uiteraard van dienst zijn.

Lees meer over de aanpak van USP.

Lees meer over de Aedes Benchmark.

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Veerle Forschelen-Janssen</p>

Meer weten?
Neem contact op met Veerle Forschelen-Janssen
of Gerwin Sjollema

forschelen@usp-mc.nlLinkedIn

sjollema@usp-mc.nlLinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Gerwin Sjollema</p>

Meer weten?
Neem contact op met Veerle Forschelen-Janssen

forschelen@usp-mc.nlLinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Veerle Forschelen-Janssen</p>

Meer weten?
Neem contact op met Gerwin Sjollema

sjollema@usp-mc.nlLinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Gerwin Sjollema</p>
Terug naar overzicht