Klanttevredenheid; verbeteren gaat niet vanzelf

De Aedes Benchmark resultaten voor de corporatiesector worden binnenkort weer gepubliceerd. Het huurdersoordeel is binnen de benchmark een belangrijk element. USP meet al ruim 20 jaar de tevredenheid van huurders over de dienstverlening van hun corporatie en heeft daarom voor u onze leerpunten overzichtelijk samengevat.

De scores van de Aedes Benchmark zijn een belangrijke peiler voor corporaties op verschillende onderdelen. Of uw eigen score nu mee- of tegenvalt ten opzichte van uw collega’s, ruimte voor verbetering is er altijd. Zeker bij het huurdersoordeel. Meten alleen zorgt daarbij niet voor verbetering. Wij hebben daarom een rapport samengesteld met onze leerpunten uit 20 jaar procesonderzoeken bij corporaties. Hierbij komen zowel de kritische succesfactoren binnen de processen als de vertaling van de cijfers binnen de organisatie naar acties aan bod. Wij hopen u hiermee inspiratie te geven voor het verder optimaliseren van uw dienstverlening. 

U kunt het rapport hier kosteloos aanvragen.

Wij gaan natuurlijk graag persoonlijk met u in gesprek hoe de dienstverlening binnen uw corporatie verder te optimaliseren!