Sustainability: Predicting the future?

Wist u dat de helft van de consumenten duurzaamheid belangrijk vindt bij het kiezen van hun woonproducten? En dat consumenten gemiddeld 12% meer willen betalen voor producten die duurzaam zijn? De interesse van de consument in het duurzaamheidsbeginsel biedt dus kansen. Nu en zeker in de nabije toekomst. Wilt u weten welke kansen u dit biedt? Dan bent u van harte welkom op onze Marketing Platform Woonconsument bijeenkomst dat we 19 maart a.s. in Rotterdam organiseren. Deelname is kosteloos. U kunt zich aanmelden via door uw contactgegevens o.v.v. MPW 19 maart te mailen naar: Aries@usp-mc.nl​

Bijeenkomst MPW - Sustainability: Predicting the future?

Thema 19 maart: Sustainability – Predicting the future?

De eerstvolgende bijeenkomst van het Marketing Platform Woonconsument vindt donderdag 19 maart plaats bij USP, Max Euwelaan 51 te Rotterdam. De bijeenkomst zal in het teken staan van duurzaamheid en zal zich voornamelijk richten op hoe u de kansen kan benutten die duurzaamheid biedt. In dit kader zullen er drie externe sprekers en een aantal laden het woord krijgen. De sprekers kunt u hieronder vinden.

 Geert-Jan Aries – USP Marketing Consultancy

Geert-Jan is vijf jaar werkzaam bij USP en richt zich met zijn onderzoeken op de DIY, Installation, & Construction markt. Vanuit deze achtergrond zal geeft Geert-Jan zijn visie op duurzaamheid en de toekomst voor de woonsector. Hierbij maakt hij gebruik van de vele onderzoeken, die hij in de afgelopen jaren heeft uitgevoerd.  


Presentaties van de leden

Na de theorie is het belangrijk om ook de praktijk te belichten. Het doel van de bijeenkomt is namelijk om voornamelijk naar de kansen te kijken die duurzaamheid biedt. De consumenten zijn er natuurlijk al een tijdje mee bezig en zijn ook bereidt om meer te betalen voor meer duurzame producten. Ook in de bouw is dit het geval.

Leen Zevenbergen – Serial Entrepreneur

Leen Zevenbergen deelt zijn visie over hoe de toekomst omtrent duurzaamheid eruit zal zien. Leen Zevenbergen startte in 1984, op 24-jarige leeftijd, zijn eerste bedrijf. Zoals hij zelf zegt is het zijn doel om de wereld te verbeteren. Naast zijn ondernemerschap is hij ook auteur van inmiddels drie bestsellers en geeft hij lezingen in binnen- en buitenland.

Aan het einde van dit programma is er de mogelijkheid om (kosteloos) deel te nemen aan een diner in een nabijgelegen restaurant. Op deze manier heeft u voldoende mogelijkheid tot netwerken en keert u vol inspiratie, informatie, en actiepunten huiswaarts.           

Agenda

14.45 - 15:00    Inloop  

15.00 - 15:45    Duurzaamheid in DIY en Construction    Geert-Jan Aries

15.45 - 16.30    Presentatie van de leden          

16.30 - 16.50    Pauze  

16:50 - 18:00    The future is bright (green)                   Leen Zevenbergen

18:00 - …         Diner    

Over het Marketing Platform Woonconsument

Tijdens dit event komen marketeers van A-merk fabrikanten en kennisexperts samen om te netwerken, kennis te delen, te inspireren en te innoveren. Het doel van de bijeenkomsten is dan ook om van elkaar te leren door middel van een open discussie. Tevens voert USP marktonderzoek uit waarvan we de resultaten delen tijdens de bijeenkomsten. Klik hier voor meer informatie over het Marketing Platform Woonconsument. 

Ik hoor heel graag van u of u gebruik wil maken van mijn aanbod om ter kennismaking deel te nemen aan deze bijeenkomst. U kunt zich aanmelden door uw contactgegevens o.v.v. MPW 19 maart te mailen naar: aries@usp-mc.nl