Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Ontvang gratis het onderzoeksrapport "The COVID-19 impact on the European home improvement market"

De COVID-19 pandemie heft veel invloed op consumentengedrag en ook het klusgedrag in en rondom hun woning. Im sommige landen was het afgelopen jaar een duidelijke kluspiek te zien terwijl de DHZ markt het in andere landen lastig had als gevolg van winkelsluitingen. Dit rapport biedt inzichten in de houding van consumenten t.a.v. klussen en het bezoeken van bouwmarkten tijdens de pandemie. Daarnaast geven consumenten aan wat hun verwachtingen zijn t.a.v. klussen in 2021. Het marktonderzoek is uitgevoerd in Januari 2021.

  • Europese consumenten brengen meer tijd thuis door dan in November
  • Dit lijkt nog steeds een positief effect te hebben op het aantal klussen dat wordt gedaan
  • Ondanks dat de helft van de consumenten momenteel liever geen bouwmarkt bezoekt
  • Millennials zijn enthousiaster geworden over klussen en hun woning inrichten
  • En verwachten in 2021 nog meer te gaan besteden

Ontvang deze whitepaper nu!



 
<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Reinier Zuydgeest

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>