Brand Health Scan
Branding is een integraal onderdeel van de marketingstrategie voor elk bedrijf, het is vooral belangrijk in de bouwsector vanwege de vele belanghebbenden die bij het besluitvormingsproces zijn betrokken. Marketingadviesbureau USP voert veel toegewijde merkonderzoeken uit voor onze klanten, maar deze onderzoeken kosten vaak veel tijd en geld en worden daarom doorgaans niet elk jaar uitgevoerd. Daarom hebben we besloten om een korte brand health check scan uit te voeren in de Europese architectuurbarometer.
Dit rapport (Q3 2020), gebaseerd op 900 telefonische interviews met Europese architecten, biedt belangrijke inzichten in de merkpositie van fabrikanten die leveren aan de bouw- en installatiebranche. In het volledige rapport worden de resultaten zowel op Europees niveau als per land weergegeven. De 8 landen waarop dit rapport betrekking heeft, zijn: Spanje, Italië, Frankrijk, België, Nederland, Duitsland, Polen en het VK. Het volledige rapport bevat ook onze toekomstige voorspellingen voor bouwvolumes voor 2020 en 2021.
Het volledige rapport is nu beschikbaar voor 1.750 euro. Dit omvat de gezondheidsscan van het merk en de voorspellingen voor toekomstige bouwvolumes voor de 8 bovengenoemde landen.

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Jeroen de Gruijl

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Jeroen de Gruijl
