Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Media orientation

De coronacrisis heeft op veel manieren impact gehad op de samenleving, maar ook op de installatiebranche. Een manier waarop de sector is beïnvloed, is misschien minder voor de hand liggend, maar met zeer grote impact; de veranderingen in oriëntatiegedrag. Welke invloed had de coronacrisis op het oriëntatiegedrag van Europese elektrotechnische installateurs? En wat zijn de gevolgen voor uw marketingcommunicatiestrategie?

De antwoorden vindt u in het nieuwe Q1 2021-rapport van het European Electrical Installation Monitor over media-oriëntatie en de impact van corona.

Het volledige rapport bevat need-to-know informatie over het oriëntatiegedrag van installateurs en hoe corona dit heeft beïnvloed. De belangrijkste elementen die in het rapport aan bod komen, zijn:

1) Mediabronnen die worden gebruikt door installateurs;

2) Verandering in mediagebruik in de periode (2017-2021);

3) Verandering in mediagebruik door COVID-19;

4) De impact van advertenties: oriëntatiegedrag en voorkeuren van installateurs;

5) Landverschillen;

6) Generatieverschillen: verschillen in media-oriëntatie tussen oudere en jongere installateurs

Het volledige rapport is nu beschikbaar en omvat 7 Europese landen op basis van 815 succesvolle interviews met elektrotechnische installateurs. Dit rapport bieden we nu aan tegen een gereduceerde prijs van 3.000 euro in plaats van 4.000 euro.

Een selectie van onze klanten
<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Maja Markovic

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

m.markovic@usp-mc.nlLinkedIn

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>