Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

DIY versus DIFM

De Europese markt voor woningverbetering is zowel een traditionele als een veranderende markt. Een van de belangrijkste trends in de markt is de ontwikkeling naar meer of minder Do-It-For-Me (DIFM). In de afgelopen jaren groeide DIFM langzaam maar zeker. In 2019 is deze trend echter omgedraaid en blijft dat ook gebeuren. Aangezien dit een belangrijke ontwikkeling is, volgt USP Marketing Consultancy deze trend op de voet. Daarom behandelen we dit onderwerp uitvoerig in ons laatste Q4 2020-rapport van de European Home Improvement Monitor. 

In dit rapport behandelen we de algemene trends met betrekking tot doe-het-zelf versus DIFM. Verder onderzochten we hoe de coronacrisis, het tekort aan arbeidskrachten en de gestegen loonkosten de markt beïnvloeden. We gaan onder meer in op de verwachtingen en eisen van de consument ten aanzien van DIFM. Het rapport is nu beschikbaar voor 3.000 euro en heeft betrekking op 11 landen. Inbegrepen is een producthoofdstuk naar keuze.

Een selectie van onze klanten
<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Reinier Zuydgeest

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>