Influence of online channels in decision making
De toch al sterke positie van Amazon in de European home improvement market groeit continu in termen van verkochte volumes, maar het is ook te zien aan het online oriëntatiegedrag van de consumenten. In 2019 gaf 42% van de Europese consumenten aan dat als ze online een home improvement product zouden kopen, zij hun reis zou beginnen bij Amazon. In 2020 is dit gestegen naar 50%. Het lijkt erop dat Google hun positie als de go-to-zoekmachine verliest, tenminste als het gaat om het online kopen van producten voor het verbeteren van huizen.
European Home Improvement Monitor Q2: Influence of online channels in decision making
Dit volledige rapport geeft belangrijke informatie over de meerjarige ontwikkelingen van het koopgedrag (kanaalgebruik, inclusief online kopen) zowel op algemeen niveau als op productspecifiek niveau. Verder worden belangrijke inzichten verschaft over de invloed van online kanalen op de besluitvorming.
Belangrijke kenmerken in dit rapport:
- Inzicht in 11 landen: Polen, Spanje, Frankrijk, Italië, Nederland, Denemarken, Zweden, Duitsland, België, Oostenrijk en UK
- Het rapport is gebaseerd op 4.389 succesvolle telefonische interviews met consumenten
- De resultaten zijn gebaseerd op 26.400 consumenteninterviews per jaar
Interesse?
Het volledige rapport is nu beschikbaar voor 3.000 euro. U kunt het bestellen, door op de winkelwagenknop op deze pagina te klikken. Of neem contact met ons op via mail info@usp-mc.nl of telefoon 010-2066900.

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Reinier Zuydgeest

Meer weten?
Neem contact op met Reinier Zuydgeest
