Love brands (Q3 2017)
Love brands is een terugkerend onderwerp bij de European Home Improvement Monitor. Vrijwel elk jaar meet USP Marketing Consultancy de merkbekendheid van fabrikanten in de home improvement markt. Daardoor is het mogelijk om een vergelijking te maken en is het inzichtelijk hoe dat voor de Europese doe-het-zelfconsumenten verandert. Hoeveel Europese doe-het-zelfconsumenten kennen uw merk en hoeveel doe-het-zelfconsumenten gebruiken uw merk?
Wilt u meer informatie over het rapport?
- 600 interviews per kwartaal per land, onderzoek in 11 Europese landen
- Het thema van het rapport is 'Love Brands'
- Het rapport biedt ook meer inzichten in de veranderingen van DIY vs. DIFM
- Voor meer informatie kunt u contact opnemen met USP Marketing Consultancy
- Ook kunt u uw e-mailadres achterlaten in de balk hieronder, wij nemen dan contact met u op.
Meer informatie?

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Reinier Zuydgeest

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
