Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Media orientation

Europese consumenten hebben tijdens de coronacrisis meer klusproducten online besteld dan voorheen. Maar hoe zit het met hun online koopgedrag na corona? Zal het blijven stijgen of zal het terugvallen naar normale niveaus van voor de pandemie?

Een van de belangrijkste uitkomsten van het laatste Q2 2021-rapport van de European Home Improvement Monitor over koopgedrag en de impact van online oriëntatie geeft aan dat consumenten vaker online klusproducten zullen blijven kopen dan voor de coronacrisis, maar minder vaak dan tijdens het hoogtepunt van de pandemie. Met andere woorden, de groei van online kopen zal zijn pre-corona-koers hervatten, maar op een hoger niveau dan voor de crisis.

Dat en meer kunt u vinden in het Q2 2021-rapport van de European Home Improvement Monitor over de impact van online oriëntatie.

Het volledige rapport omvat 11 landen en 1 productcategorie naar keuze

Neem voor meer informatie over het rapport gerust contact met ons op of bekijk de impressie van het rapport.

Een selectie van onze klanten
<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Reinier Zuydgeest

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>

Meer weten?
Neem contact op met Reinier Zuydgeest

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>