Media orientation and consumption
De coronacrisis heeft een grote impact op ons dagelijks leven, maar ook op de zakelijke waardeketen van de bouw- en installatiebranche. Er zijn veel gebieden die worden beïnvloed, maar een van de belangrijkste is de oriëntatie en het mediagebruik van installateurs. Een sterke trend naar digitale oriëntatie en het gebruik van sociale media onder installateurs was al zichtbaar. In het nieuwe Q4 2020-rapport van de European Mechanical Installation Monitor, een telefonische enquête onder 650 mechanische installateurs uit 6 Europese landen, werd onder meer onderzocht of de coronacrisis invloed had op deze trend en meer.
Dit rapport geeft een update over hoe het mediagebruik en de oriëntatie van installateurs in de loop van de tijd is veranderd en hoe sterk de impact van de coronacrisis is geweest. Het volledige rapport behandelt alle mogelijke oriëntatie- en mediabronnen, inclusief een trendlijn (elke twee jaar gemeten).
De kosten van dit rapport (voor alle 6 landen) bedragen 2.500 euro.

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Ralitsa Ruseva

Meer weten?
Neem contact op met Ralitsa Ruseva
