Branding: op weg naar een succesvolle merkstrategie
Tijdens Building Holland heeft Directeur, Jan Paul Schop een inspirerend verhaal vertelt over hoe u uw merk tot een succes kunt maken. Dit doet hij deels aan de hand van onderzoek en theorie (bijvoorbeeld de brand funnel), maar met name aan de hand van praktijkvoorbeelden. Als directeur heeft hij aan de wieg gestaan van vele merkstrategieën en kan u dus tips en tricks aanreiken hoe u uw merk beter kunt positioneren.
Gerelateerd nieuws
Corporaties zetten in op flexibele woonconcepten
Inzet op flexibele woonconcepten en focus op specifieke doelgroepen (met zorg)Ruim de helft van de corporat... Lees meer
Kan de prijs elektrische installateurs verleiden om van merk te ver...
European Electrical Installation Monitor Q4 2020 – USP Marketing ConsultancyPrijs is niet allesbepalend ... Lees meer
Het gebruik van vak- en fabrikantenbladen onder loodgieters en W-in...
De grootste daling in het gebruik van traditionele informatiebronnen was tussen 2016 en 2018 Uit de gemidd... Lees meer