Data, trends en ontwikkelingen in wonen en vastgoed: start Urban Insights Monitor
Van u, als professional op het gebied van wonen en vastgoed, wordt verwacht dat u trends en ontwikkelingen in de markt op de voet volgt. En niet alleen volgen, maar ook duiden en vertalen in nieuwe plannen en beleid. Te denken valt aan thema’s als duurzaamheid, nieuwe woonconcepten, digitalisering, transformatie en woonbeleving. Om u hierbij te helpen heeft USP Marketing Consultancy de Urban Insights Monitor gelanceerd. Door middel van deze monitor willen wij projectontwikkelaars, woningcorporaties, vastgoedeigenaren en overheden inzichten bieden op basis van gedegen onderzoek. Daarnaast creëren we een netwerk om kennis uit te wisselen en te discussiëren over actuele thema’s en onderwerpen. In januari wordt eerste onderzoek opgestart. Wanneer u zich nu aanmeldt kunt u nog input leveren op de vragenlijst en uw eigen prangende vragen laten opnemen.
Laagdrempelig en fact-based
USP lanceert de Urban Insights Monitor met als doel aan diverse marktpartijen laagdrempelig inzichten te geven op het gebied van wonen, vastgoed en ruimtelijke ontwikkeling. Zoals u van ons gewend bent, geven wij deze inzichten op basis van gedegen onderzoek. Zo kunt u onderbouwd reageren op de veranderingen in de markt.
Urban Insights Monitor én Platform
U kunt kiezen voor de Urban Insights Monitor, waarbij u vier maal per jaar een rapportage krijgt over trends en ontwikkelingen op het gebied van wonen, vastgoed en ruimtelijke ontwikkeling. Elke kwartaalrapportage heeft daarbij een nieuw thema wat uitgelicht wordt. Te denken valt hierbij aan verduurzamen en vergroenen, nieuwe woonconcepten, de digitale woonconsument en smart homes.
Wilt u naast deze kwartaalrapporten de diverse thema’s met vakgenoten verder uitdiepen, ervaringen uitwisselen en discussieren, wordt dan lid van het Urban Insights Platform. Het platform is exclusief toegankelijk voor maximaal 35 partners en komt vier maal per jaar bij elkaar. Elke platformbijeenkomst wordt afgesloten met een gezamenlijk diner.
Download hier de brochure van het Urban Insights Platform
Gerelateerd nieuws
Marketing Platform Woonconsument 2021
Invulling De bijeenkomsten vinden zes keer per jaar plaats bij één van de lidbedrijven. Op elke bijeenkoms... Lees meer
Bouw Marketing Platform 2021
De basis Middels 6 bijeenkomsten per jaar (15.00-21.00 uur) wordt de gelegenheid gecreëerd achtergrondkenn... Lees meer
Duurzaamheid blijft een actueel thema, maar bereidheid om te invest...
European Architectural Barometer Q4 2020 – USP Marketing Consultancy Duurzaamheid speelt het vaakst een ro... Lees meer