Digitale klantenpanels ondersteunen eisen nieuwe woningwet
Corporaties zijn sinds 1 juli 2015, volgens de nieuwe woningwet, verplicht om huurders meer te betrekken bij hun beleid en bij het maken van prestatieafspraken. Dat vraagt veel van huurders, maar ook van corporaties. Traditionele participatievormen werken vaak niet meer goed, wat niet wil zeggen dat huurders niet willen participeren. Het geeft vooral aan dat de huidige huurders op andere manieren willen participeren. Een digitaal klantenpanel kan dan een waardevolle aanvullende participatievorm zijn. Een digitaal panel kan op een zeer eenvoudige wijze en op korte termijn worden opgezet, tegen relatief lage kosten.
USP kan u van dienst zijn met advies over de opzet van een klantenpanel, maar USP kan ook het volledige beheer van het klantenpanel voor u verzorgen. Klik hier voor meer informatie over klantenpanels en wat USP daarin voor u kan betekenen.

Meer weten?
Neem contact op met Veerle Forschelen-Janssen
of Gerwin Sjollema

Meer weten?
Neem contact op met Veerle Forschelen-Janssen

Gerelateerd nieuws
Kan de prijs elektrische installateurs verleiden om van merk te ver...
European Electrical Installation Monitor Q4 2020 – USP Marketing ConsultancyPrijs is niet allesbepalend ... Lees meer
Het gebruik van vak- en fabrikantenbladen onder loodgieters en W-in...
De grootste daling in het gebruik van traditionele informatiebronnen was tussen 2016 en 2018 Uit de gemidd... Lees meer
De opkomst of ondergang van “do-it-for-me” in de home improvement m...
De drijfveren voor meer DIFMDe afgelopen Jaren, of tot 2019 om precies te zijn, was er in Europa een gestag... Lees meer