Nieuws: Home Improvement
Zolder renovaties populairder dan ooit
European Home Improvement Monitor - USP Marketing Consultancy Thuiswerken leidt tot veranderende woningbeh... Lees meer
Consument meer bepalend bij aankoop verf
European Home Improvement Monitor meting september 2020 - USP Marketing ConsultancyGroei van online ka... Lees meer
Gezinnen met hoger inkomen kopen tuinproducten vaker online
Het aandeel producten dat online gekocht wordt stijgt elk jaar. De producten voor doe-het-zelf en de tuin z... Lees meer
Klussen aan de woning blijft populair in Europa
European Home Improvement Monitor meting augustus – USP Marketing Consultancy Europeanen nog steeds va... Lees meer
Meer en meer interesse in smart bathroom producten
Slimme producten komen steeds vaker voor in Nederlandse huishoudens. Slimme producten in de badkamer is een... Lees meer
Jongere generaties meer bereid om te investeren in energiezuinige w...
European Home Improvement Monitor Q1 2020 – USP Marketing Consultancy Helft van Europese consumenten vin... Lees meer
Tuinieren doen consumenten zelf
Een tuinman wordt niet door veel huishoudens in Europa gevraagd om de tuin te doen, omdat tuinieren iets is... Lees meer
COVID-19 impact op de Europese tuin en landschap markt
De impact van COVID-19 op de Europese tuinmarkt is te zien als we kijken naar de penetratie van mensen di... Lees meer
Inzichten in de Europese tuin en landschap markt
Trends zijn ontwikkelingen. En alle ontwikkelingen hebben een basis. Wat is de basis voor de Europese tuin-... Lees meer
Millennials tonen veel interesse in smarthomeproducten
European Home Improvement Monitor Q1 2020 – USP Marketing Consultancy Interesse in smartproducten voor... Lees meer
Werken 'vanuit huis' of werken 'aan je huis'?
Meer tijd besteden aan verbeteren van de woning Consumenten besteden meer tijd aan klussen als gevolg van ... Lees meer
Plotselinge daling in het uitbesteden van klussen in huis
Tekort aan arbeidskrachten veroorzaakt daling in uitbesteden van klussen Kijkend naar het aandeel doe-het-... Lees meer
Marketing Platform Woonconsument 2020
Invulling De bijeenkomsten vinden zes keer per jaar plaats bij één van de lidbedrijven. Op elke bijeenko... Lees meer
Consumenten kopen alle keukenapparatuur van hetzelfde merk
Gemiddelde prijs van de keuken stijgt De Nederlandse keukenmarkt heeft de afgelopen jaren een constante gr... Lees meer
Is er een toenemende hoeveelheid luxeproducten in badkamers?
Badkamer renovaties groeien niet veel verder Het aantal consumenten dat een badkamerrenovatie doet, is in ... Lees meer
Is Nederland klaar voor de smart kitchen?
Luxe nog niet doorslaggevend in het aankoopproces Een luxe keuken is voor iedereen anders. Maar over het a... Lees meer
Bruynzeel Keukens - De kans op succes van het nieuwe winkelconcept
Bruynzeel Keukens opent city storesBruynzeel Keukens is een bekende naam in Nederland. Het bedrijf dat van ... Lees meer
Oriëntatie voor Home Improvement producten steeds digitaler
In de meer conservatieve markt van Home Improvement producten is online aankopen echter nog niet erg gebrui... Lees meer
Online verkoop van complete keukens en apparatuur al jaren stabiel
Aandeel online stabiel Elk jaar komen er meer webwinkels bij en tegelijkertijd sluiten fysieke winkels hun... Lees meer
Het aandeel van de Doe-Het-Zelfbanen versus Do-It-For-Me banen weer...
Als we kijken naar de cijfers van DIY versus DIFM op Europees niveau, is een daling van het aandeel doe-het... Lees meer
Duurzaamheid belangrijk thema in de sanitair sector
Duurzaamheid wordt een belangrijker themaHet klimaat en leefomgeving worden steeds belangrijker in onze sam... Lees meer