Klanttevredenheid; verbeteren gaat niet vanzelf
De Aedes Benchmark resultaten voor de corporatiesector worden binnenkort weer gepubliceerd. Het huurdersoordeel is binnen de benchmark een belangrijk element. USP meet al ruim 20 jaar de tevredenheid van huurders over de dienstverlening van hun corporatie en heeft daarom voor u onze leerpunten overzichtelijk samengevat.
De scores van de Aedes Benchmark zijn een belangrijke peiler voor corporaties op verschillende onderdelen. Of uw eigen score nu mee- of tegenvalt ten opzichte van uw collega’s, ruimte voor verbetering is er altijd. Zeker bij het huurdersoordeel. Meten alleen zorgt daarbij niet voor verbetering. Wij hebben daarom een rapport samengesteld met onze leerpunten uit 20 jaar procesonderzoeken bij corporaties. Hierbij komen zowel de kritische succesfactoren binnen de processen als de vertaling van de cijfers binnen de organisatie naar acties aan bod. Wij hopen u hiermee inspiratie te geven voor het verder optimaliseren van uw dienstverlening.
U kunt het rapport hier kosteloos aanvragen.
Wij gaan natuurlijk graag persoonlijk met u in gesprek hoe de dienstverlening binnen uw corporatie verder te optimaliseren!

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Gerwin Sjollema
of Lisan van den Heerik

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Lisan van den Heerik

Gerelateerd nieuws
Dienstverlening corporaties bij reparatieverzoeken door corona onde...
Tijdens de eerste lockdown in maart zijn veel reparaties uitgesteld. Corporaties voerden alleen nog maar sp... Lees meer
BIM bekendheid rap gestegen onder e-installateurs
Grote stijging BIM bekendheid onder e-installateurs European Electrical Installation Monitor Q3 2020 - USP... Lees meer
Zolder renovaties populairder dan ooit
European Home Improvement Monitor - USP Marketing Consultancy Thuiswerken leidt tot veranderende woningb... Lees meer