Koplopergroep seniorenmarketing van start
Op 26 mei was de Kick Off van de Koplopergroep voor het vermarkten van seniorenwoningen. Zeven enthousiaste corporaties (Oosterpoort, Havensteder, Habion, Waterweg Wonen, Staedion, Parteon en Woonpartners Midden ?Holland) gaan de komende maanden samen met USP en Zuiver Marketing aan de slag om tot een betere match tussen vraag en aanbod van woningen voor senioren te komen. Daarbij zal een handzame Marketingtoolbox worden ontwikkeld die voor iedere verhuurmedewerker praktisch bruikbaar wordt.
Deelname aan deze Koploper groep is nog altijd mogelijk. Interessant voor u? Klik dan hier voor meer informatie.
Gerelateerd nieuws
Kan de prijs elektrische installateurs verleiden om van merk te ver...
European Electrical Installation Monitor Q4 2020 – USP Marketing ConsultancyPrijs is niet allesbepalend ... Lees meer
Het gebruik van vak- en fabrikantenbladen onder loodgieters en W-in...
De grootste daling in het gebruik van traditionele informatiebronnen was tussen 2016 en 2018 Uit de gemidd... Lees meer
De opkomst of ondergang van “do-it-for-me” in de home improvement m...
De drijfveren voor meer DIFMDe afgelopen Jaren, of tot 2019 om precies te zijn, was er in Europa een gestag... Lees meer