Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Marketing Platform Woonconsument 2021

Wilt u fact-driven cijfers over de markt? Markt- en marketingtrends vroegtijdig weten? Netwerken met senior marketeers uit de sector? Sluit u dan aan bij het Marketing Platform over de Woonconsument. Hét kennisplatform voor B2C-marketing, waarin leidende marketeers in de sector sinds 2012 samenkomen om te netwerken, kennis te delen, voor inspiratie en innovatie.

Invulling

De bijeenkomsten vinden zes keer per jaar plaats bij één van de lidbedrijven. Op elke bijeenkomst staat een actueel marketingthema centraal. Voorbeelden zijn: Omnichannel strategie, E-commerce, Content Marketing, toekomst van de markt, Branding, Neuromarketing, Customer Journey, de online consument en nog veel meer.

Tijdens de bijeenkomsten wordt de gelegenheid gecreëerd achtergrondkennis te vergaren, praktijkkennis van anderen te vernemen, beleidsissues aan anderen voor te leggen en een relatienetwerk op te bouwen. Enerzijds door training van experts over een bepaald thema aan te bieden en anderzijds door formeel en informeel overleg met collega’s uit de branche te stimuleren.

Concreet ziet het programma (middag en avond) er als volgt uit:

  • Training/ lezing door thema expert;
  • Bespreking resultaten van een specifiek thema onderzoek door USP;
  • Presentaties van de leden hoe zij omgaan met het thema
  • Diner en informeel contact.

Deelnemers van het MPW treden op als gastheer voor de bijeenkomsten. USP zorgt per thema voor een of meerdere relevante expert sprekers. Wilt u zich aansluiten bij het MPW of eens vrijblijvend een sessie bijwonen? Neem dan contact op met Geert-Jan Ariës of Reinier Zuydgeest. Ook kunt u hier de brochure downloaden voor meer informatie.

Bijeenkomsten in 2021

  1.  Workshop: De toekomst van de marketeer
  2. Content marketing
  3. De meetbaarheid van marketing
  4. Een duurzame customer journey & digital marketing strategie
  5. Groepsdiscussie customer journey
  6. E-commerce


Download brochure