Markt reageert op onderzoek bouwen en wonen: ‘Schaarste maakt creatief’
Vorige maand verscheen het rapport ‘Bouwen en Wonen 2018 met als thema de kansen en dilemma’s die zowel professionals als consumenten anno 2018 op dit gebied ervaren. Via Gebiedsontwikkeling.nu reageren twee professionals uit de praktijk op de belangrijkste conclusies uit dit onderzoek. Lees hier hun reacties.

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Gerwin Sjollema
of Veerle Forschelen-Janssen

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Gerwin Sjollema

Meer weten?
Neem contact op met Veerle Forschelen-Janssen

Gerelateerd nieuws
Zolder renovaties populairder dan ooit
European Home Improvement Monitor - USP Marketing Consultancy Thuiswerken leidt tot veranderende woningbeh... Lees meer
Taaie trends en hun invloed op materialen in de bouwsector
European Architectural Barometer Q2 2020 - USP Marketing ConsultancyHout is in opkomst De bovenstaand... Lees meer
Merkonderzoek is essentieel om te weten waar jouw merk staat ten op...
Om een duidelijk overzicht te hebben van wat voor beeld professionals van een merk hebben, is een ‘brand aw... Lees meer