Meest voorkomende marktonderzoek in bouw, installatie en DHZ
Met het einde van 2015 in zicht, kunnen we de balans opmaken van de top 10 onderwerpen, waar USP het afgelopen jaar in de bouw-, installatie- & DHZ-sector onderzoek naar heeft gedaan. Het aantal internationale projecten dat USP uitvoert neemt toe, meer dan de helft van de onderzoeken vindt buiten Nederland plaats. De vraag van onze internationale klanten hebben met name betrekking op branding studies en marktverkenningen. Ook customer satisfaction is een thema dat veelal op corporate level speelt, dus met de toename van het aantal internationale projecten komt ook dit type onderzoek vaker voor. Hieronder een overzicht van het type projecten dat het meest door onze klanten in de bouw-, installatie- en DHZ-sector wordt uitgevoerd:
Top 10 market research in construction, installation & DIY 2015:
- Branding
- Market Exploration & Segmentation
- Customer Satisfaction & Loyalty (NPS)
- Customer Journey
- Market size
- Multi-channel exploration
- e-commerce opportunities
- Media orientation and usage
- Trend studies on Sustainability, Social Media, BIM etc.
- Campaign & product testing
Gerelateerd nieuws
Corporaties zetten in op flexibele woonconcepten
Inzet op flexibele woonconcepten en focus op specifieke doelgroepen (met zorg)Ruim de helft van de corporat... Lees meer
Kan de prijs elektrische installateurs verleiden om van merk te ver...
European Electrical Installation Monitor Q4 2020 – USP Marketing ConsultancyPrijs is niet allesbepalend ... Lees meer
Het gebruik van vak- en fabrikantenbladen onder loodgieters en W-in...
De grootste daling in het gebruik van traditionele informatiebronnen was tussen 2016 en 2018 Uit de gemidd... Lees meer