European Electrical Installation Monitor

Sinds 2016 monitoren we de e-installatiemarkt in zeven verschillende landen. USP Marketing Consultancy heeft middels maatwerkonderzoeken al eerder onderzoekservaring in de e-installatiemarkt opgedaan. Echter is de toenemende vraag vanuit de markt één van de redenen geweest om deze monitor op te zetten. 

Dit onderzoek doen we door zowel kleine als grote bedrijven te interviewen. En dit resulteert in vervolgens in een kwartaalrapport dat inzicht geeft in de orderportefeuille van de e-installateur, ontwikkelingen in de markt en de activiteiten waarmee hij zich bezighoudt. Daarnaast staat er elk kwartaal een thema centraal. Eén van deze thema’s is bijvoorbeeld mediaoriëntatie en -consumptie, waar dieper ingegaan wordt op het het gebruik van de verschillende soorten media. Andere thema's van de European Electrical Installation Monitor zijn bijvoorbeeld 'Purchase Channels' en 'Smart buildings'. Meer informatie over thema's en de rapporten vindt u in deze link.

De e-installateur is een belangrijke doelgroep

De trends die in de bouwsector hebben ook invloed op de installatiesector. Fabrikanten innoveren en maken producten die nieuwe energienormen haalbaar maken. Maar hoe passen installateurs deze producten toe? Hoe ontwikkelen installateurs zich? Welke gevolgen hebben trends op het werkproces en de rol van de installateur?

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>

Meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Mark de Graaf

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

degraaf@usp-mc.nl
+31 6 41 76 58 37LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Mark de Graaf</p>

Meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>

Meer weten?
Neem contact op met Mark de Graaf

degraaf@usp-mc.nl
+31 6 41 76 58 37LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Mark de Graaf</p>