European Home Improvement Monitor

USP Marketing Consultancy brengt sinds 2013 ieder kwartaal de European Home Improvement Monitor uit. Hiervoor interviewen we jaarlijks 26.400 consumenten in elf verschillende landen. Dit levert een goed beeld op van het klusvolume en wat er in bouwmarkten en online door consumenten aan producten wordt gekocht.

Wat de European Home Improvement Monitor u te bieden heeft, kunt u bekijken in onderstaande video.


De consument is steeds beter geïnformeerd

  • Voor fabrikanten en toeleveranciers is het essentieel om te weten welke ‘reis’ de klant aflegt voor hij het product koopt. 
  • Steeds meer ouderen willen dat klussen voor hen worden gedaan in plaats van dat ze het zelf doen.
  • Deze verschuiving van do-it-yourself naar do-it-for-me kan ook invloed hebben op de keuzes die worden gemaakt voor producten en de aankoopplaats. 
  • Welke gevolgen heeft dat dan weer voor de fabrikanten en retailers in de doe-het-zelfmarkt? 

Beschikbare rapporten

USP Marketing Consultancy heeft al jarenlang informatie verzameld over deze markt. De meest recente rapporten (vanaf Q1 2016) kunt u hier vinden.

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>

Meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom
of Reinier Zuydgeest

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

<p>
	Heeft u een vraag?
<br>
	Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>

Meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>

Heeft u een vraag?
Neem contact op met Reinier Zuydgeest

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

<p>
	Heeft u een vraag?
<br>
	Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>