Procesmeting op maat

Doet u mee aan de Aedes Benchmark en heeft u lage (of juist hoge) cijfers die u niet helemaal kunt plaatsen? Voert u al geruime tijd klanttevredenheidsonderzoek uit, maar ziet u geen verbetering? Of wellicht heeft u nog helemaal geen zicht op de tevredenheid van uw huurders met de diensten die u als corporatie levert.

Met een geheel op maat gemaakt onderzoek brengt USP Marketing Consultancy de tevredenheid van uw huurders in kaart. Zowel de methodiek, de vragenlijst, de doelgroep,  als de rapportage en de presentatie stemmen wij geheel af op uw organisatie.

Waar een benchmarkscore vooral gebruikt wordt ter verantwoording, geeft een op maat gemaakte procesmeting handvatten voor verbetering. Dit doen wij onder andere door samen met u doelstellingen (Kritieke Prestatie Indicatoren) te formuleren. Daarnaast biedt USP Marketing Consultancy u een dashboard dat de basis is voor uw verbetertraject. Op basis van uw wensen richten wij het dashboard voor u in.

De procesmeting van USP Marketing Consultancy geeft u de inzichten die u nodig heeft om de kwaliteit van uw dienstverlening naar een hoger plan te brengen. 

Meer weten?
Neem contact op met Gerwin Sjollema

sjollema@usp-mc.nlLinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Gerwin Sjollema</p>