Rapport beoordeling positionering bouwmarkten

De Nederlandse DHZ-markt is met ruim 1.000 vestigen behoorlijk verzadigd. Een goede positionering is van groot belang om in een verzadigde markt succesvol te zijn. De vragen hierbij zijn natuurlijk of de consument de positionering van de DHZ-retailer ziet en zijn of haar voorkeurs aankoopplaats daarop aanpast? Om hier inzicht in te geven heeft USP Marketing Consultancy meer dan 1.000 consumenten gevraagd bij welke bouwmarkten zij aankopen doen en hoe zij de vijf grote DHZ-retailers (Gamma, Karwei, Praxis, Formido & Hornbach) beoordelen op vijf belangrijke aspecten: Bereikbaarheid, beleving, prijs, kwaliteit en service.

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>

Meer weten?
Neem contact op met Reinier Zuydgeest
of Geert-Jan Ariës

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

aries@usp-mc.nlLinkedIn

<p>Heeft u een vraag? <br>Neem contact op met Geert-Jan Ariës</p>
<p></p>

Meer weten?
Neem contact op met Reinier Zuydgeest

zuydgeest@usp-mc.nl
+31 6 26 93 61 09LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Reinier Zuydgeest</p>

Heeft u een vraag? 
Neem contact op met Geert-Jan Ariës

aries@usp-mc.nlLinkedIn

<p>Heeft u een vraag? <br>Neem contact op met Geert-Jan Ariës</p>
<p></p>