USP trapt de samenwerking met het Vastgoedjournaal af met een onderzoek naar de invulling van leegstaand retailvastgoed!
USP Marketing Consultancy en Vastgoedjournaal gaan een samenwerking aan wegens hun gezamenlijke ambitie om trends en actuele ontwikkelingen in de vastgoedsector te onderzoeken en te duiden. Vastgoedjournaal doet dit vanuit journalistiek oogpunt en USP als marktonderzoeksbureau. Het eerste thema zal gaan over concepten die een houdbare invulling kunnen geven aan het leegstand retailvastgoed.
Heeft u in uw werk bij (bijvoorbeeld) een belegger, ontwikkelaar, beheerder, retailer of gemeente te maken met retailvastgoed? Dan kunt u hier deelnemen aan ons onderzoek door uw ervaring en kennis omtrent dit thema te delen met de sector.
Heeft u vragen over de samenwerking of ziet u graag specifieke thema’s terugkomen in de onderzoeken, klik dan hier om contact op te nemen.
Gerelateerd nieuws
Corporaties zetten in op flexibele woonconcepten
Inzet op flexibele woonconcepten en focus op specifieke doelgroepen (met zorg)Ruim de helft van de corporat... Lees meer
Kan de prijs elektrische installateurs verleiden om van merk te ver...
European Electrical Installation Monitor Q4 2020 – USP Marketing ConsultancyPrijs is niet allesbepalend ... Lees meer
Het gebruik van vak- en fabrikantenbladen onder loodgieters en W-in...
De grootste daling in het gebruik van traditionele informatiebronnen was tussen 2016 en 2018 Uit de gemidd... Lees meer