USP Marketing Consultancy
a
M

De laatste Marktonderzoeken:

Over ons

Over USP

Marktonderzoek overal ter wereld, gefundeerd door drie decennia ervaring en gespecialiseerde kennis van de bouw-, DHZ-, installatie- en vastgoedmarkt, definieert ons vrijwel unieke aanbod en onze waarde als gesprekspartner voor onze klanten.

USP Marketing Consultancy is een internationaal opererend marktonderzoeks- en adviesbureau gespecialiseerd in de bouw-, DHZ-, installatie- en vastgoedmarkt.  We helpen wereldwijde en lokale merken om de markt waarin ze actief zijn beter te begrijpen en adviseren hen over bedrijfsstrategieën op basis van marktinformatie en gespecialiseerde marktkennis.

Een complex mondiaal speelveld

De wereld van bouw, DHZ, installatie en vastgoed is een wereldwijde markt die wordt beïnvloed door belangrijke maatschappelijke en wereldwijde trends, maar ook wordt gedreven door zijn eigen eigenzinnige trends en lokale gewoonten.

Het omvat alles van enorme multinationals tot de schilder of loodgieter om de hoek, van het ontwerpen, bouwen en beheren van de hoogste wolkenkrabber ter wereld tot het vervangen van uw douchekop. Als zodanig is dit een fascinerende en enorm complexe wereldwijde markt met een breed scala aan overlappende en samenspelende gespecialiseerde sectoren.

Gespecialiseerde inzichten en advies

Om succesvol te opereren in de bouw-, DHZ-, installatie- en vastgoedmarkt, is kennis van specifieke sectoren in lokale gebieden net zo essentieel als kennis van bredere markttrends om dingen in perspectief te plaatsen. USP Marketing Consultancy biedt beide met trots aan.

We bieden marktonderzoek overal ter wereld om uw specifieke vragen te beantwoorden, ondersteund door drie decennia marktkennis om die antwoorden in context te plaatsen, waardoor we u uiteindelijk kunnen adviseren over marktstrategieën die uw weg naar succes effenen.

Door toegewijde teams van specialisten

We kunnen betrouwbare gegevens en goede resultaten leveren, vooral dankzij ons hoogopgeleid personeel. Onze teams van onderzoekers, projectmanagers en consultants hebben verschillende achtergronden en disciplines, wat resulteert in complementaire perspectieven die de beste resultaten mogelijk maken.

Hoe gevarieerd ze ook zijn, onze medewerkers zijn verenigd in hun toewijding aan uw succes. Ze werken samen om een naadloze klantervaring te creëren en bieden u de basis van kennis en advies om uw bedrijfsdoelstellingen te bereiken.

Onze mentaliteit

We zijn erg trots op de toewijding van onze medewerkers aan onze klanten, omdat het de waarden van ons bedrijf weerspiegelt. Hoewel we kwaliteitsonderzoek en gespecialiseerde marktkennis van bepaalde sectoren bieden, ligt onze daadwerkelijke focus op onze klanten en is ons wezenlijke doel hun succes.

Deze focus blijkt uit onze proactieve en collaboratieve aanpak. Onze teams van consultants, projectmanagers en onderzoeksanalisten staan altijd klaar om uw verzoeken te beantwoorden, mee te denken en zelfs een extra stap te zetten om niet alleen te leveren wat we hebben beloofd, maar ook wat u nodig hebt om uw doelstellingen met succes te bereiken.

Wij geloven ook dat een gezamenlijke aanpak essentieel is. In onze resultaten en aanbevelingen zullen we het altijd vertellen zoals het is, maar door onze klanten te betrekken bij belangrijke stappen van het onderzoek, kunnen we hen beter laten zien hoe en waarom de dingen zijn wat ze zijn. Op die manier kunnen we hen door het proces leiden en de inzichten die ze uit het onderzoek halen maximaliseren.

Geïnteresseerd in werken bij USP?

Ga naar onze website werken bij USP voor meer informatie over ons bedrijf en huidige vacatures door hier te klikken.

USP in cijfers

Bij USP voeren we voortdurend allerlei onderzoeken uit over de hele wereld. We zijn gespecialiseerd in het onderzoeken van de bouw-, installatie- en doe-het-zelfmarkten. Daarmee helpen we onze klanten om betere beslissingen te nemen die worden gedreven door inzichten, waardoor ze kunnen groeien.

Medewerkers

Landen

Focus groepen

56,750

B2C online interviews

1,162

In-depth interviews

58,653

B2B CATI interviews

You always feel in good hands working with USP

USP always works very structurally and professionally, and we always feel in good hands.

Katrine Bruun Nielsen

Group Insights Manager, VELUX

Professional and easy to communicate with

USP is professional, responsive, didactic, and voluntary. Easy to exchange my thoughts with them.

Céline Pineau

Consumer insight researcher, Hager

Onderzoek

Klanttevredenheid

Krijg inzicht in de beleving van uw klanten en breng de tevredenheid in kaart.

Branding

Hoe kan uw merk zich beter onderscheiden van de concurrentie? Hoe wordt het merk waardevoller voor uw doelgroep?

Customer journey

Een customer journey is de individuele ervaring van een klant met uw bedrijf.

Product Ontwikkeling

Zorg voor inzicht vanuit de eindgebruiker van uw product. En voorzie daarmee de ontwikkeling en design teams van relevante input.

Markt exploratie

Zorg voor de inzichten die u nodig heeft om succesvol te zijn in nieuwe markten

Pricing

Pricing is en blijft de grootste winst factor. Wij helpen u de juiste prijs bepalen voor uw producten.

Segmentatie

Begrijp de onvervulde behoeftes van uw (potentiele) klanten, identificeer potentie voor groei en bereik uw doelgroep op een effectieve manier.

Marktomvang

Breng je potentiele ROI in kaart door de grootte van uw markt in kaart te brengen en realistische sales targets te bepalen voor nieuwe markten.

Driver analyse

Weet welke elementen van de klantervaring de meeste impact hebben op tevredenheid, aanbevelingen en klantbehoud.

Nieuws

​Lees onze artikelen gebaseerd op de inzichten uit onze marktrapporten. 

Case Studies

Marktonderzoek Case Studies en industrie specifieke ervaring geven achtergrond en diepgang aan elk onderzoek project.

Marktrapporten

Een overzicht van onze onderzoeksmonitors en de doelgroepen die we onderzoeken.

Over ons

Over ons, de organisatie en de mensen.

Over USP

Wat we doen, in woorden en getallen.

Ons team

Deze mensen maken USP.

Vacatures

We hebben verschillende uitdagende rollen.