Type onderzoek

We gaan altijd uit van het vraagstuk van onze klanten en kijken vervolgens welke type onderzoek daar het best bij pas. Hierdoor zijn we ervaren met een breed scala aan onderzoekstypen en methodieken. We zijn er op gericht essentiële inzichten te leveren die onze klanten in beweging brengen:  dichter bij hun doelgroep en dichter bij succes.

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Hoe vergroot u uw omzet door middel van klanttevredenheid in de bouw-, installatie- en woningverbeteringssector? USP voert wereldwijd continu klanttevredenheidsonderzoeken uit voor de bouw-, installatie- en doe-het-zelfmarkt. Verbeterde klantervaring en klanttevredenheid zijn sleutelfactoren die ervoor zorgen dat een merk opvalt en het marktaandeel vergroot.

Lees meer
Merkonderzoek

Merkonderzoek

Hoe meer uw merk zich onderscheidt, hoe waardevoller het wordt. Onderscheidend zijn is echter niet zo eenvoudig als je werkzaam bent in de bouw-, installatie- en woningverbeteringsmarkten. Onze mer...

Lees meer
Customer Journey

Customer Journey

Een customer journey weergeeft de persoonlijke ervaring van klanten met jouw organisatie. Hoe reageren je klanten op jouw bedrijf, producten, diensten of concept? Het evalueren van een cu...

Lees meer
Productontwikkeling

Productontwikkeling

Are your product and service portfolios still competitive within the market? Keeping up with continuous developments like digitalisation or sustainability are extremely important. Product research ...

Lees meer
Markt Analyse

Markt Analyse

Hoe ontwikkelt de markt zich? Wie zijn uw concurrenten? Met welke trends krijgt u te maken en wat is er haalbaar in uw markt?

Lees meer
Marketingstrategie

Marketingstrategie

Op wie richt u uw pijlen? Weet u hoe men uw merk beleeft? En hoe ziet uw ‘strijdplan’ eruit om uw gewenste doel te bereiken?

Lees meer
Marketing Tactiek

Marketing Tactiek

Er is vaak maar één moment om uw nieuwe product, dienst of concept op de juiste wijze te lanceren. En dat moet u tactisch doen. 

Lees meer