Type onderzoek

We gaan altijd uit van het vraagstuk van onze klanten en kijken vervolgens welke type onderzoek daar het best bij pas. Hierdoor zijn we ervaren met een breed scala aan onderzoekstypen en methodieken. We zijn er op gericht essentiële inzichten te leveren die onze klanten in beweging brengen:  dichter bij hun doelgroep en dichter bij succes.

Markt Analyse

Markt Analyse

Hoe ontwikkelt de markt zich? Wie zijn uw concurrenten? Met welke trends krijgt u te maken en wat is er haalbaar in uw markt?

Lees meer
Marketing Strategie

Marketing Strategie

Op wie richt u uw pijlen? Weet u hoe men uw merk beleeft? En hoe ziet uw ‘strijdplan’ eruit om uw gewenste doel te bereiken?

Lees meer
Marketing Tactiek

Marketing Tactiek

Er is vaak maar één moment om uw nieuwe product, dienst of concept op de juiste wijze te lanceren. En dat moet u tactisch doen. 

Lees meer
Marketing Evaluatie

Marketing Evaluatie

Is de campagne succesvol, wordt de juiste doelgroep bereikt en genereert het voldoende aandacht of moeten we nog bijsturen? 

Lees meer