Customer Journey

Een customer journey weergeeft de persoonlijke ervaring van klanten met jouw organisatie. Hoe reageren je klanten op jouw bedrijf, producten, diensten of concept? Het evalueren van een customer journey zorgt ervoor dat je de sterke en zwakke punten van jouw organisatie kunt verbeteren. 

Customer journey


Een feilloze customer journey zorgt voor langdurige retentie.

Hoe reageert uw klant op uw bedrijf, product, dienst of concept? Hoe neem je je klant mee op een heerlijke reis langs alle touchpoints?

Een customer journey is de persoonlijke ervaring van een klant bij uw bedrijf. Hoe uw klanten zich oriënteren, met wie ze praten, welke evenementen ze bijwonen en welke tijdschriften ze lezen – dit alles vormt hun aankooptraject. Samen kunnen de opgebouwde ervaringen over deze touchpoints worden gezien als geweldig, of extreem slecht, of iets daartussenin.

Een evaluatie van deze complete reis stelt marketeers in staat om hun sterke en zwakke punten voortdurend te verbeteren. Deze continue 'wegwerkzaamheden' helpen om een feilloos reispad te verwezenlijken. Het einddoel is een steeds betere ervaring met uw merk, wat leidt tot terugkerende klanten. De beste manier om de reis te onderzoeken is door het opstellen van een customer journey kaart.

Lees alles over ons customer-journeyonderzoek op de volgende pagina's of download de whitepaper Customer Journey hier.

<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Jan-Paul Schop</p>

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Jan-Paul Schop
of Dirk Hoogenboom

schop@usp-mc.nl
+31 6 5578 6342LinkedIn

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Jan-Paul Schop

schop@usp-mc.nl
+31 6 5578 6342LinkedIn

<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Jan-Paul Schop</p>

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Dirk Hoogenboom

hoogenboom@usp-mc.nl
+31 6 52 09 89 24LinkedIn

<p>Wilt u meer weten?<br>Neem contact op met Dirk Hoogenboom</p>