HET VORMEN VAN DE REIS 

IN INSTALLATIE, CONSTRUCTIE & DOE-HET-ZELF


Elke marketeer moet weten waar en wanneer hij met zijn klant moet praten.

Tot niet al te lang geleden waren klantloyaliteit strategieën in de bouw, installatie, en DHZ-industrie vrij traditioneel en eenvoudig; (1.) de fabrikant levert aan de groothandelaar en (2.) de groothandelaar levert aan de professionele gebruiker. Vrij gemakkelijk om hier een reiskaart voor op te stellen.

Echter, tegenwoordig schudt de wereldwijde digitalisering de basis van klantinteractie in deze industrieën op.

Marketeers worden steeds vaker geconfronteerd met veranderende online klantinteractiemomenten. Het bouwen van een 'omnichannel'-strategie is de nieuwe standaard voor feilloze ervaringen. Daarom is het cruciaal om te weten hoe deze dynamiek onderzocht kan worden.

Een voorbeeld is de opkomst van Building Information Modelling (BIM). Voor ontwikkelaars, architecten en aannemers is deze tool snel getransformeerd van een ‘nice-to-have’ tool tijdens een project naar een ‘need-to-have’ berekenings- en communicatieplatform; iets waar een marketeer een strategie om zou willen bouwen.

Als je op de hoogte bent van deze veranderende dynamiek, creëer je een betere gepersonaliseerde, consistente en feilloze ervaring voor je klant. USP is er om u hiermee te helpen.