Imago

De onderscheidende factor

Wat is uw onderscheidende factor? En wat maakt uw product nu bijzonder in vergelijking met het product van uw concurrent? Bij een imago-onderzoek maken we inzichtelijk wat uw imago is en wat de merkbeleving is. Het komt echter nogal eens voor dat het gewenste imago niet altijd overeenkomt met het beeld dat uw doelgroep van uw onderneming, organisatie of merk heeft. En aspecten die als onderscheidend van de concurrentie worden gezien, hoeven dat in de ogen van uw doelgroep niet altijd te zijn. Kortom, met een imago-onderzoek maken wij helder hoe de markt u ziet en hoe zij uw belangrijkste concurrenten zien. En met deze kennis kunt u gericht verder bouwen aan een sterk en onderscheidend imago.

Artikel gekoppeld aan Imago

Meer weten?
Neem contact op met Jan-Paul Schop

schop@usp-mc.nl
+31 6 5578 6342LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Jan-Paul Schop</p>