Klanttevredenheid

Is een 7,5 een goed of matig cijfer?

Alles voor een tevreden klant. Veel ondernemingen en organisaties hebben dat motto terecht hoog in het vaandel staan. Tevredenheid is echter ook goed te meten. Als marktspecialist leveren wij vaak landelijke of regionale benchmarkcijfers. Op deze manier winnen uw eigen resultaten aan betekenis aangezien de relatieve voor- of achterstand in kaart kan worden gebracht. Daarnaast wordt op deze manier ook duidelijk of een rapportcijfer van een 7,5 een goed cijfer of een matig cijfer is.

Een ander belangrijk onderdeel van een klanttevredenheidonderzoek zijn de verbeterpunten. Hiermee maken we duidelijk hoe een verbetertraject tot een hogere klanttevredenheid gaat leiden. 

Meer weten?
Neem contact op met Jan-Paul Schop

schop@usp-mc.nl
+31 6 5578 6342LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Jan-Paul Schop</p>