Promotie

Schieten met hagel of juist gericht

Het lanceren van een nieuw product, dienst of concept is één. De wijze waarop is twee. Branding van een product, dienst of concept is essentieel. Feitelijk is het net als een eerste indruk: het kan maar één keer. Het is om die reden dat wij regelmatig worden ingezet om productpromotie te testen. Slaat de wijze van promotie aan bij de doelgroep? Komt de boodschap wel goed over? Is het nieuwe concept wel duidelijk? Moeten we wel of niet op de Internationale BouwBeurs gaan staan? En wat kan social media voor de beeldvorming van dit product, dienst of concept betekenen?

In overleg met u stellen we dit soort onderzoeksvragen op en bepalen we wat de beste onderzoeksmethodiek is. Want ook als het om promotieonderzoek gaat draait alles om maatwerk.


Meer weten?
Neem contact op met Jan-Paul Schop

schop@usp-mc.nl
+31 6 5578 6342LinkedIn

<p>Meer weten?<br>Neem contact op met Jan-Paul Schop</p>