Marktverkenning
Als u een nieuwe markt gaat betreden
U heeft plannen om met uw product of dienst een nieuwe markt te betreden. Dan moet u natuurlijk exact weten wat er in die markt speelt. Wat zijn de trends en ontwikkelingen in die markt en wie zijn de belangrijkste spelers.
Door middel van verschillende methodieken kijken we naar de kenmerken van een markt zoals marktomvang, segmenten (verwerkers, inkopers en voorschrijvers), de distributieschakels, belangrijke media, marktontwikkelingen en branchecultuur. Feitelijk brengen we de complete markt voor u in beeld. Deze marktverkenning vormt vervolgens de basis voor een strategische en tactische marketinginvulling.
Artikel gekoppeld aan Marktverkenning
More and more interest in smart bathroom products
Smart products are becoming more and more common in Dutch households. Smart products in the bathroom is a whole o... Lees meer

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Jan-Paul Schop
of Dirk Hoogenboom

Wilt u meer weten?
Neem contact op met Jan-Paul Schop
