USP Marketing Consultancy
a
M

De laatste Marktonderzoeken:

Producten voor tuinieren

Tuin is een onderdeel van het huis, maar in de context van producten voor woningverbetering is de markt voor tuinproducten nogal eigenaardig. USP heeft meer dan 25 jaar ervaring in het onderzoeken van de markt voor tuinproducten en heeft veel kennis opgedaan van haar stakeholders en onderliggende waardeketens.

Ons begrip van uw markt stelt ons in staat om onmiddellijk in uw zakelijke uitdaging te duiken, zonder dat we ons hoeven te informeren over de sector waarin u actief bent. Hieronder schetsen we enkele voorbeelden van klanten die we hebben geholpen met specifiek marktonderzoek, evenals de soorten onderzoeken die we vaak uitvoeren in de sector tuinproducten.

Klanten waar wij voor hebben gewerkt:

Wij helpen onze klanten met verschillende soorten onderzoeken.

    Klanttevredenheid

    Wilt u uw omzet verhogen door de klanttevredenheid in de bouw-, installatie- en woningverbeteringsbranche te verbeteren? USP voert klanttevredenheidsonderzoek uit in deze markten om u te helpen slagen. Verbeterde klantervaring en klanttevredenheid is een sleutelfactor die een merk helpt op te vallen en zijn marktaandeel te vergroten. 

    Branding

    Hoe duidelijker uw merk is, hoe waardevoller het zal zijn. Onderscheidend zijn is nog niet zo eenvoudig in de bouw, installatie en woningverbetering. Professionals hebben echter de neiging om bij hun favoriete merken te blijven. Al onze merkonderzoeken komen neer op één gemeenschappelijk doel: het verhogen van de winstgevendheid op lange termijn door uw merk te introduceren, te behouden of te laten groeien in een competitief landschap.

    Klantreis

    Elke marketeer moet weten waar en wanneer hij met zijn klant moet praten. Tot nog niet zo lang geleden waren strategieën voor klantbetrokkenheid in de bouw-, installatie- en woningverbeteringsindustrie vrij traditioneel en eenvoudig; (1.) de fabrikant levert aan de groothandel en (2.) de groothandel levert aan de professionele applicateur. Een vrij gemakkelijke reiskaart om op te stellen.

    Segmentatie

    Klantsegmentatie kan helpen om de onvervulde behoeften van uw klanten beter te begrijpen. Bij de technische producten uit de bouw- en installatiebranche vinden marketingmanagers het soms lastig om te bepalen welke eigenschappen en voordelen ze communiceren.

     

     

    Marktverkenning

    Misschien ben je van plan om met je product of dienst een nieuwe markt te betreden? Dan moet je precies begrijpen wat er in die markt speelt. Wat zijn de trends en ontwikkelingen in die markt en wie zijn de belangrijkste spelers. We gebruiken verschillende methoden om de marktkenmerken in kaart te brengen, zoals marktomvang, segmentatie, distributiecentra, belangrijke media, marktontwikkelingen en sectorcultuur.

    Product ontwikkeling

    Zijn uw product- en dienstenportfolio’s nog steeds concurrerend in de markt? Bijblijven met continue ontwikkelingen zoals digitalisering of duurzaamheid zijn enorm belangrijk. Productonderzoek is essentieel in de gehele levenscyclus van een product.

     

     

     

    Markt Rapporten

    Lees meer over de markt rapporten die beschikbaar zijn voor deze product categorie.

      Garden Trends and Brands Monitor

      De markt voor residentiële tuinen verandert onder invloed van e-commerce, eisen van consumenten op het gebied van duurzaamheid, enz. Daarnaast breiden fabrikanten hun productlijnen uit en creëren zo een hoog concurrentievermogen. Inzichten vanuit het perspectief van de consument kunnen u helpen groeien in deze zeer competitieve markt.      

       

      European Home Improvement Monitor

      In dit online onderzoek volgen we de klussen in huis die consumenten in en rond hun huis doen (of uitbesteden aan professionals). We rapporteren inzichten over online oriëntatie, aankoopkanalen, merkvoorkeuren en doe-het-zelfgedrag. Het onderzoek wordt gehouden in 11 Europese landen en is gebaseerd op 26.400 interviews per jaar. Gedetailleerde categorie-inzichten zijn beschikbaar voor meer dan 20 specifieke productcategorieën.

       

      European Electrical Installation Monitor

      Dit onderzoek helpt de elektro-installateur beter te begrijpen, essentieel voor een goede marketingstrategie en interne discussies. De European Electrical Installation-monitor geeft inzicht in de activiteiten van installateurs, hoe ze zich oriënteren, opleidingsbehoeften die ze hebben, hoe digitaal ze zijn, etc. De belangrijkste trends in deze markt worden sinds 2016 elk kwartaal in zeven Europese landen gevolgd.

       

      Laatste nieuws rond Tuinproducten

        Inzichten

        Lees meer publicaties over deze product categorie.

          Neem contact op

          Voor meer informatie hierover of andere onderzoeksvragen kunt u contact opnemen met onze experts:

            Neem contact op met onze expert:

            Maja Markovic

            Neem contact op met onze expert:

            Reinier Zuydgeest

            Onderzoek

            Klanttevredenheid

            Krijg inzicht in de beleving van uw klanten en breng de tevredenheid in kaart.

            Branding

            Hoe kan uw merk zich beter onderscheiden van de concurrentie? Hoe wordt het merk waardevoller voor uw doelgroep?

            Customer journey

            Een customer journey is de individuele ervaring van een klant met uw bedrijf.

            Product Ontwikkeling

            Zorg voor inzicht vanuit de eindgebruiker van uw product. En voorzie daarmee de ontwikkeling en design teams van relevante input.

            Markt exploratie

            Zorg voor de inzichten die u nodig heeft om succesvol te zijn in nieuwe markten

            Pricing

            Pricing is en blijft de grootste winst factor. Wij helpen u de juiste prijs bepalen voor uw producten.

            Segmentatie

            Begrijp de onvervulde behoeftes van uw (potentiele) klanten, identificeer potentie voor groei en bereik uw doelgroep op een effectieve manier.

            Marktomvang

            Breng je potentiele ROI in kaart door de grootte van uw markt in kaart te brengen en realistische sales targets te bepalen voor nieuwe markten.

            Driver analyse

            Weet welke elementen van de klantervaring de meeste impact hebben op tevredenheid, aanbevelingen en klantbehoud.

            Nieuws

            ​Lees onze artikelen gebaseerd op de inzichten uit onze marktrapporten. 

            Case Studies

            Marktonderzoek Case Studies en industrie specifieke ervaring geven achtergrond en diepgang aan elk onderzoek project.

            Marktrapporten

            Een overzicht van onze onderzoeksmonitors en de doelgroepen die we onderzoeken.

            Over ons

            Over ons, de organisatie en de mensen.

            Over USP

            Wat we doen, in woorden en getallen.

            Ons team

            Deze mensen maken USP.

            Vacatures

            We hebben verschillende uitdagende rollen.